Aegon România anunță primele rezultate financiare pentru 2021

În primul trimestru (T1) din 2021, Aegon România a înaintat o poziție în topul celor mai mari asiguratori de viață de pe piața locală, clasându-se pe locul al șaptelea. Compania a încheiat primele trei luni ale anului în curs cu un total al primelor brute subscrise de 36,8 milioane lei (7,46 milioane euro), în creștere cu 21% față de aceeași perioadă din 2020. 

 „Așa cum am estimat, piața asigurărilor de viață este într-o etapă de revenire. Aegon a început 2021 cu valori în creștere și, după toate probabilitățile, aceasta va fi evoluția și pentru primul semestru. Cred că aceste rezultate reflectă preocuparea noastră continuă pentru confortul și nevoile clienților, care a ieșit și mai mult în evidență, în ultimul an și jumătate. Oamenii au fost, și sunt în continuare, temători față de ceea ce le rezervă viitorul. În aceste condiții, necesitatea de a avea un plan de siguranță bine pus la punct a devenit mai stringentă”, spune Sînziana Maioreanu, Director General al Aegon România

De asemenea, reprezentanții Aegon România au luat decizia de a prelungi din nou măsurile excepționale de acoperire a riscurilor asociate pandemiei cu coronavirus. Astfel, începând de la finalul lui aprilie 2020, compania a decis să nu mai aplice excluderea riscului pandemiei pentru niciunul dintre produsele din portofoliu care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire. Această măsură excepțională va continua și pe parcursul lui 2021.

„Din păcate, deși ne dorim cu toții ca pandemia să se sfârșească, se pare că numărul de cazuri crește din nou, la nivel mondial și național. Sperăm că acest al patrulea val, care a fost preconizat de specialiști, să aibă o intensitate mult mai scăzută față de cele precedente. Totuși, este firesc să le fim alături clienților noștri cu tot ceea ce putem și să fim flexibili, atunci când situația cere. În ultimul an și jumătate, poate accelerată de pandemie, am remarcat o creștere a nivelului de conștientizare în ceea ce privește serviciile financiare. Românii sunt cu siguranță mai preocupați de aceste aspecte și vedem, de exemplu, cum piața asigurărilor de viață a crescut cu 13% în primul trimestru din 2021. Anul acesta, pregătim extinderea paletei de servicii a Aegon România și ne dorim să răspundem și mai bine nevoilor în schimbare a românilor, precum și preocupării lor pentru un viitor financiar mai sigur. Astfel că suntem aproape gata de lansarea unui nou produs de asigurare destinat întregii familii, despre care vom da mai multe detalii în viitorul foarte apropiat”, completează Sînziana Maioreanu

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

3 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago