Banca Transilvania, IBM GBS si QUALITANCE, parteneri pentru modernizarea tehnologica BT
QUALITANCE FlowX.AI si IBM Global Business Services (GBS) au fost selectate de catre Banca Transilvania sa dezvolte impreuna o platforma integrata, unificata si scalabila, bazata pe inteligenta artificiala, care ofera experiente digitale unitare angajatilor si clientilor bancii.
Platforma FlowX.AI, creata de QUALITANCE, ajuta Banca Transilvania in reconstruirea, simplificarea si automatizarea interactiunilor digitale dintre angajati si clienti, accelerand operatiunile si dezvoltarile digitale ulterioare. Cei trei parteneri – BT, IBM GBS si QUALITANCE – au realizat integrarea cu multiple sisteme existente, urmand sa fie scalata treptat in intreaga retea Banca Transilvania, formata din peste 500 de sucursale si agentii.
“Suntem incantati ca avem oportunitatea de a dezvolta cea mai avansata platforma de dezvoltare de experiente digitale din sectorul financiar in cadrul BT, alaturi de care am descoperit aceeasi viziune despre viitorul serviciilor financiare. In egala masura, suntem onorati ca parteneriatul de peste 10 ani pe care il avem cu IBM se extinde intr-unul dintre cele mai ambitioase proiecte ale noastre de pana acum”, declara Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE si CEO FlowX.AI.
“Suntem mandri sa ne aflam in aceasta calatorie de impreuna cu Banca Transilvania”, a declarat Hary Olaru, Vicepresedinte al IBM Services Client Innovation Centers Europe. “Capacitatea IBM Services, impreuna cu o ampla expertiza tehnica oferita de expertii nostri locali din Romania, vor permite Bancii Transilvania sa inoveze in continuare si sa raspunda nevoilor clientilor, asigurand, in acelasi timp, respectarea cerintelor esentiale de infrastructura si a reglementarilor specifice industriei financiare. Suntem pregatiti sa continuam dezvoltarea acestui parteneriat de succes cu Banca Transilvania oferind solutii inovatoare si valoare adaugata”, a completat Olaru.
“Noua platforma inseamna adoptarea celor mai noi tehnologii IT care ne ajuta la reducerea complexitatii operationale, cu efecte pozitive atat pentru clienti, cat si pentru angajati. Pe langa pasul facut de BT pentru continuarea avansului tehnologic, dezvoltarea platformei a fost o experienta de invatare pentru noi – ca banca, ca echipa. Multumim partenerilor IBM GBS si QUALITANCE”, declara Leontin Toderici, Director General Adjunct Operatiuni, Banca Transilvania. Platforma, dezvoltata de catre QUALITANCE, revolutioneaza modul in care bancile construiesc si ofera interactiuni digitale angajatilor si clientilor. Platforma de tehnologie QUALITANCE FlowX.AI ajuta bancile sa dezvolte interfete digitale scalabile, intr-un timp de pana la 10 ori mai scurt decat solutiile traditionale si sa se foloseasca de componente de inteligenta artificiala si design comportamental.
Bazata pe o arhitectura proprie inovatoare si hiper scalabila, o biblioteca de componente reutilizabile si inteligenta artificiala, platforma FlowX.AI accelereaza dezvoltarea de noi functionalitati digitale cu pana la 80%, in comparatie cu platformele tech traditionale, astfel incat module bancare complexe pot fi implementate in 10 saptamani.
De asemenea, IBM ofera Bancii Transilvania solutii multiple de securitate si cloud care faciliteaza accesul sigur si usor la serviciile bancare.