Biofarm, profit net de 54,8 milioane lei, în primele nouă luni ale anului

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează creșteri semnificative pentru primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 179 milioane lei în primele nouă luni din 2021 și un profit net de 54,8 milioane lei, în creștere cu 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Biofarm, care anul acesta aniversează 100 de ani de activitate neîntreruptă, a raportat EBITDA de peste 75 milioane lei, cu 20% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului trecut.

„În ultimele nouă luni am finalizat cea mai importantă investiţie a ultimilor 30 de ani din industria farmaceutică locală – o unitate de producţie construită de la zero, cu instalaţii şi utilaje moderne, am încheiat procesul de revitalizare a imaginii corporate și a brandurilor strategice din portofoliu și am reușit să ne consolidăm poziția în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală, în categoria Consumer Healthcare (CHC). Rezultatele financiare ne motivează să continuăm misiunea Biofarm de a face bine prin performanță și cu standarde aflate la cel mai înalt nivel”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Din punct de vedere volumic, Biofarm ocupă locul 2, cu o creștere de 6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în linie cu dezvoltarea categoriei. În valoare, Biofarm și-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creștere de 19%, raportate la prețul de achiziție în farmacii.

Investițiile în marketing și promovare au fost crescute față de aceeași perioadă a anului trecut în vederea menținerii competitivității brandurilor focus și susținerea lansării Biofen Extra, combinație de ibuprofen și paracetamol. Noul produs introduce Biofarm în segmentul de piață cu cel mai mare potențial de business din categoria CHC – medicamente destinate terapiei durerii.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative.

finnews

Recent Posts

Cum a evoluat Bittnet Group în primul deceniu pe piața de capital din România

Bittnet Group marchează un moment de referință în istoria sa, aniversând 10 ani de la…

5 zile ago

Sectorul bancar și intermedierea financiară în România – concluzii din discursul lui Leonardo Badea, prim-viceguvernator BNR

Intermedierea financiară reprezintă un element esențial al unei economii funcționale, exprimând legătura dintre sectorul bancar…

3 săptămâni ago

Liderul bancar Sergiu Oprescu, desemnat Președinte EMF: O decizie strategică pentru Europa

The European Mortgage Federation – European Covered Bond Council (EMF-ECBC) a anunțat noile numiri aprobate…

3 săptămâni ago

Statul român lansază BID pentru creșterea economică și finanțarea sustenabilă

Banca de Investiții și Dezvoltare reprezintă un pas esențial pentru consolidarea economiei românești, având misiunea…

3 săptămâni ago

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024: creștere de 20% pe segmentul asigurărilor de viață și…

4 săptămâni ago

tbi bank atinge un nou record financiar în 2024: Creștere de 18% a profitului net și peste 1 milion de credite acordate

tbi bank demonstrează încă o dată că strategia sa axată pe nevoile reale ale clienților…

o lună ago