FinNews

Clienții IMM de la Raiffeisen Bank pot folosi telefonul sau tableta ca terminal de plată (POS) pentru serviciile și produsele lor

RaiPOS (SoftPOS – Soft Point of Sale) este aplicația care transformă telefonul sau tableta într-un terminal electronic de plată cu cardul, pentru clienții IMM de la Raiffeisen Bank. Cardurile acceptate prin acest dispozitiv cu aplicația aferantă sunt VISA sau Mastercard, atât cele de persoane fizice, cât și cele pt persoane juridice. Cerințele minime pentru dispozitivul pe care se va instala aplicația RaiPOS sunt:  sistem de operare Android minim versiunea 10.0 și funcționalitatea NFC. După instalarea aplicației, pe orice telefon sau tabletă, cu sistem de operare Andoid, dispozitivul va fi activat și poate fi utilizat în doar câteva ore.  

Această nouă posibilitate de acceptare a plăților cu cardul oferită de Raiffeisen Bank răspunde nevoilor tuturor comercianților ce au ca obiect de activitate vânzarea de produse și servicii.  

Cu opțiunea RaiPOS clienții noștri devin ei înșiși parte din infrastructura sistemului de plăți, prin convertirea în condiții de siguranță a telefonului lor Android în terminal de plată. Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă.” explică Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank.  

De ce ar opta un comerciant pentru o astfel de soluție?  

Datorită costurilor mai reduse față de POS-ul standard – prima descarcare și activarea aplicației pe telefon/tabletă este oferită gratuit de bancă, iar de la a doua aplicație de plată costul este de doar 25 lei pe lună, comision de administrare. Cel care se ocupă de administrarea dispozitivelor înregistrate poate vedea oricând situația vânzărilor și să genereze rapoarte din portalul web de comerciant. Accesul la utilizatorii terminalelor și gestionarea drepturilor de utilizare este, de asemenea, la îndemâna administratorului.   

RaiPOS este la fel de sigur ca un terminal POS standard. Pentru orice tranzactie de peste 100 lei se va introduce codul PIN. Aplicația are posibilitatea să trimită chitanța cu confirmarea tranzacției pe mail, prin cod QR sau să o afișeze pe ecranul telefonului sau tabletei.  

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

4 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago