FinNews

Concurs de educație financiară cu premii la Iași în campania #DreptulLaBanking

Campania băncilor din România #DreptulLaBanking, dezvoltată cu sprijinul Asociației Române a Băncilor (ARB), organizează la Iași, în perioada 20-24 martie 2023, un concurs de educație financiară, la care participanții vor putea câștiga 30 de premii în valoare de 800 lei fiecare. Concursul, intitulat “Dreptul la Banking te învață arta stabilității financiare”, are loc cu ocazia Săptămânii Europene a Banilor, ieșenii fiind invitați în fața Palas Mall, pentru a răspunde la un quiz cu întrebări pe teme financiare. Cei care vor furniza toate răspunsurile corecte vor fi înscriși la o tombolă și vineri, 24 martie 2023, vor afla dacă sunt printre câștigători.

Detaliile cu privire la desfășurarea concursului și regulamentul integral pot fi consultate la adresa www.dreptullabanking.ro

Românii își vor testa astfel cunoștințele de educație financiară și vor putea acumula noi informații privind economisirea și gestionarea eficientă a banilor.

Mai mult de jumătate dintre românii chestionați online (58%) aveau economii, iar aproape trei sferturi (73%) intenționau să înceapă să economisească, relevă un studiu realizat în cadrul campaniei #DreptulLaBanking de compania de cercetare Unlock la sfârșitul anului trecut. Studiul arăta că 22% dintre respondenți estimau că în anul 2023 vor economisi mai mult decât în anul precedent, 38% la fel, iar 40% mai puțin și că peste jumătate (54%) erau optimiști în legătură cu bugetul personal pentru acest an, iar 37% pesimiști, în timp ce aproape 10% erau indiferenți.

Scorul mediu de alfabetizare financiară în rândul celor peste 4.000 de români care și-au testat cunoștințele de educație financiară în cadrul primei ediții a campaniei “#Dreptullabanking îți aduce libertate de mișcare” a fost de 7,53. Anul trecut, românii au fost invitați, timp de o săptămână, să își testeze cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei #Dreptullabanking la stația de metrou Universitate din București.

Campania #DreptulLaBanking a fost lansată în anul 2020 din dorința băncilor din România de a crește gradul de conștientizare și de educație financiară. Campania are ca principale obiective înțelegerea modului în care funcționează băncile, produsele și serviciile bancare, precum și acumularea de noi cunoștințe despre economisire, gestionarea banilor și evitarea fraudelor. Asociația Română a Băncilor continuă astfel să dezvolte programe și materiale, în numele băncilor, cu scopul de a crește nivelul de educație financiară din România. Comunitatea bancară susține un nivel solid de cunoștințe în domeniul financiar în rândul societății românești și elaborarea de proiecte în acest sens

finnews

Recent Posts

Cum a evoluat Bittnet Group în primul deceniu pe piața de capital din România

Bittnet Group marchează un moment de referință în istoria sa, aniversând 10 ani de la…

4 zile ago

Sectorul bancar și intermedierea financiară în România – concluzii din discursul lui Leonardo Badea, prim-viceguvernator BNR

Intermedierea financiară reprezintă un element esențial al unei economii funcționale, exprimând legătura dintre sectorul bancar…

2 săptămâni ago

Liderul bancar Sergiu Oprescu, desemnat Președinte EMF: O decizie strategică pentru Europa

The European Mortgage Federation – European Covered Bond Council (EMF-ECBC) a anunțat noile numiri aprobate…

3 săptămâni ago

Statul român lansază BID pentru creșterea economică și finanțarea sustenabilă

Banca de Investiții și Dezvoltare reprezintă un pas esențial pentru consolidarea economiei românești, având misiunea…

3 săptămâni ago

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024: creștere de 20% pe segmentul asigurărilor de viață și…

4 săptămâni ago

tbi bank atinge un nou record financiar în 2024: Creștere de 18% a profitului net și peste 1 milion de credite acordate

tbi bank demonstrează încă o dată că strategia sa axată pe nevoile reale ale clienților…

o lună ago