Gerke Witteveen devine CEO al NN Pensii
Într-un moment de schimbare și evoluție în industria asigurărilor și pensiilor private din România, NN România anunță cu mândrie că Gerke Witteveen preia funcția de CEO al NN Pensii SAFPAP S.A., începând cu 9 octombrie 2023. Această schimbare de conducere marchează un nou început pentru Pilonul II al României și aduce în fruntea NN Pensii un lider cu o experiență vastă și o viziune puternică pentru viitorul pensiilor private din țară.
Gerke Witteveen aduce cu el aproape două decenii de experiență în domeniul financiar, dintre care ultimii șapte ani i-a petrecut în cadrul NN România, ocupând poziția de CFO al NN Asigurări de Viață. În această funcție, el a contribuit semnificativ la consolidarea poziției NN pe piața asigurărilor și la transformarea digitală a companiei. Printre realizările notabile se numără implementarea standardului de raportare financiară IFRS17, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea transparenței și a calității serviciilor oferite clienților.
Cu o viziune orientată spre viitor, Gerke Witteveen a declarat: „În rolul de CEO al NN Pensii, voi continua dezvoltarea excelenței operaționale a companiei și consolidarea strategiei de investiții prin care susținem peste 2 milioane de români să economisească pentru pensie prin Pilonul II. În următorii ani, atenția se va concentra asupra politicilor sustenabile de investiții aliniate standardelor ESG – Environmental, Social, Governance. O prioritate importantă va fi și accelerarea digitalizării pentru a oferi participanților o experiență simplă și rapidă în interacțiunea cu pensia lor privată obligatorie.”
Cu această schimbare la conducerea NN Pensii, se deschide o nouă pagină în istoria pensiilor private din România. Gerke Witteveen preia ștafeta de la Andreea Pipernea, care a condus NN Pensii SAFPAP S.A. în ultimii șase ani și care pleacă să exploreze noi oportunități profesionale și antreprenoriale.
NN România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piața locală, este lider pe piețele de asigurări de viață și pensii private. Compania are în prezent peste 2,3 milioane de clienți, reprezentând aproximativ un sfert din populația activă a României. Cu un accent tot mai mare pe sustenabilitate și digitalizare, NN România se pregătește să ofere soluții inovatoare și orientate către viitor pentru clienții săi.