Asigurări

Groupama marește echipa de asistenți virtuali DRUID pentru automatizarea interacțiunilor cu clienții

Groupama, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, extinde modalitățile de contact și relaționare cu clienții printr-un asistent virtual, disponibil permanent pe site-ul companiei. Amelie este dezvoltată pe tehnologia conversațională de la DRUID și răspunde instant la întrebările clienților sau vizitatorilor site-ului Groupama, indiferent de oră sau zi.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informații utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăți și bunuri, Viață sau Sănătate. Clienții pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziționate, care sunt procedurile de avizare a daunelor și documentele necesare, termenele de soluționare sau detalii ce țin de asistența de urgență.

Informațiile sunt actualizate permanent, clienții având opțiunea de a adresa întrebări libere sau de a parcurge în mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie. În prima săptămână de la lansare, Amelie a înregistrat peste 1000 de interacțiuni.

„Amelie are un bagaj de cunoştinţe incredibil. A învățat rapid categoriile de interes pentru clienții și vizitatorii site-ului Groupama, indiferent că vorbim de asigurări auto, călătorii, proprietăți și bunuri, viață și sănătate. Suntem încântați să fim parte din transformarea digitală a Groupama, cu Amelie, al doilea asistent virtual literat, creat pe tehnologia noastră, care stă la dispoziţia clienţilor 24 de ore în fiecare zi”, a completat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Groupama a mai dezvoltat anterior, alături de DRUID, și chatbot-ul intern, Ioana, creat pentru a le oferi angajaților informații la zi despre procesele interne, măsuri specifice în contextul pandemiei de Covid-19 și alte indicații utile.