Groupama marește echipa de asistenți virtuali DRUID pentru automatizarea interacțiunilor cu clienții

Groupama, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, extinde modalitățile de contact și relaționare cu clienții printr-un asistent virtual, disponibil permanent pe site-ul companiei. Amelie este dezvoltată pe tehnologia conversațională de la DRUID și răspunde instant la întrebările clienților sau vizitatorilor site-ului Groupama, indiferent de oră sau zi.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informații utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăți și bunuri, Viață sau Sănătate. Clienții pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziționate, care sunt procedurile de avizare a daunelor și documentele necesare, termenele de soluționare sau detalii ce țin de asistența de urgență.

Informațiile sunt actualizate permanent, clienții având opțiunea de a adresa întrebări libere sau de a parcurge în mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie. În prima săptămână de la lansare, Amelie a înregistrat peste 1000 de interacțiuni.

„Amelie are un bagaj de cunoştinţe incredibil. A învățat rapid categoriile de interes pentru clienții și vizitatorii site-ului Groupama, indiferent că vorbim de asigurări auto, călătorii, proprietăți și bunuri, viață și sănătate. Suntem încântați să fim parte din transformarea digitală a Groupama, cu Amelie, al doilea asistent virtual literat, creat pe tehnologia noastră, care stă la dispoziţia clienţilor 24 de ore în fiecare zi”, a completat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Groupama a mai dezvoltat anterior, alături de DRUID, și chatbot-ul intern, Ioana, creat pentru a le oferi angajaților informații la zi despre procesele interne, măsuri specifice în contextul pandemiei de Covid-19 și alte indicații utile.

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

3 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago