Asigurări

Karma Buna – prima asigurare online de viață și accident cu servicii de telemedicină și wellness incluse

Eurolife FFH lansează Karma Bună – prima asigurare de viață și accident 100% online care aduce clienților un întreg univers de beneficii pentru prezent: cheltuieli medicale acoperite în caz de accident, acces nelimitat la consultații medicale online, telefonic sau video pentru peste 21 de specializări, program de wellness (fitness, nutriție, pisihologie, managementul stressului), dar și acces la o serie de discount-uri oferite de o rețea de parteneri Eurolife FFH (Paralela 45, www.bilete.ro, Hard Rock, Iuno Events, Stem Sure, Tati Cool etc).

Asigurarea este disponibilă în 3 variante de pachete, cu prime cuprinse între 35-60 lei / lună, în funcție de acoperirile incluse și poate fi încheiată fără evaluare medicală. Astfel, Karma Bună este mai mult decât o simplă asigurare de viață & accident; pentru că nu este doar despre niște sume asigurate în cazul apariției unor evenimente neprevăzute, ci este despre un întreg univers de beneficii. Este un instrument gândit să ajute oamenii zi de zi, prin acces permanent, imediat și gratuit, la un doctor de specialitate. Serviciul poate fi accesat în orice zi și la orice oră, inclusiv weekend și sărbători, si poate fi folosit atât de către asigurat, cât și de membrii familiei acestuia, fără costuri suplimentare. Acesta este oferit în parteneriat cu Telios Care, prima companie de telemedicină din România.

„Ca parte a strategiei de consolidare a ADN-ului digital al Eurolife FFH, propunem clienților un nou produs: o asigurare de viață și accident diferită, un produs actual care punctează simplitatea achiziției, în paralel cu accesul la un univers complet de beneficii și avantaje, pe care cu greu le poți găsi într-un produs de asigurare standard de viață. Ne-am obișnuit să vorbim despre asigurarea de viață ca despre un produs cu suma asigurată la deces, vândut prin consultant. Realitatea, nevoile și așteptările clienților noștri însă ne provoacă în fiecare zi. Cu gândul la ei, am creat un nou produs inovativ, care vine să răspundă nevoilor prezente ale clientului final: ai o problemă medicală – un medic este disponibil imediat pentru o discuție, fără costuri, fără timpi de așteptare și programare; ai nevoie de sfaturi personalizate de nutriție – un consultant te va ajuta să-ți construiești un stil de viață sănătos; ești într-o perioadă stresantă și nu știi cum să prioritizezi sau vrei să vorbești cu un psiholog – un specialist este la un telefon distanță.  

Pentru Eurolife FFH, Karma Bună vine să completeze universul de produse de asigurare retail disponibile online și completează experianța digitală pe care vrem să o oferim clienților noștri”, a declarat Anita Nițulescu, CEO Eurolife FFH Asigurări România.

Potrivit unui studiu realizat de Eurolife FFH pe un eșantion de 200 de respondenți, peste 60% dintre cei chestionați s-au arătat interesați de achiziția unui produs de asigurare de viață online, transparent din punct de vedere acoperiri și costuri. De asemenea, aproximativ 80% dintre aceștia consideră că asigurarea de viața și accident este un produs necesar, în timp ce 55% intenționează să achiziționeze un astfel de produs pe termen scurt si mediu.

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

5 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago