Lăptăria cu Caimac plătește primul cupon la obligațiunile listate la finalul lui 2020

Lăptăria cu Caimac a plătit cuponul numărul 1 aferent obligaţiunilor emise în noiembrie 2020, având simbolul de tranzacționare MILK25E. Plata s-a efectuat prin intermediul Depozitarului Central – în calitate de agent de plată – către deținătorii de obligațiuni înregistrați în Registrul Obligatarilor la data de referință 14.01.2021.

Agroserv Măriuța, compania care deține brandul de lactate premium Lăptăria cu Caimac, a derulat în luna noiembrie un plasament privat prin care a vândut obligațiuni denominate în euro, în valoare de 3 milioane euro, intrând pe bursa pe Bursa de Valori București (BVB) în data de 8 decembrie. Lăptăria cu Caimac este primul business cu activitate în domeniul lactatelor care listează obligaţiuni pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT) al BVB.

Obligațiunile au scadența în noiembrie 2025 și o dobândă de 5,25%. Plasamentul a fost suprasubscris, iar oferta a fost suplimentată. Banii obținuți din emisiunea de obligațiuni sunt folosiți pentru o construcție nouă destinată unei extensii a spațiului de producție și a unui depozit nou. În prezent, acest proiect se află în faza de obținere a autorizației de construcție și finalizării contractelor cu partenerii furnizori de echipamente, construcții și utilități.

„Am încheiat un 2020 intens și am început un 2021 efervescent. Deja am plătit primul cupon de obligațiuni lansate în noiembrie și ne bucurăm că am ales această soluție de finanțare care ne va ajuta să dezvoltăm fabrica, să extindem secția de producție și să construim un depozit nou. Avem în plan să finalizăm construcția în octombrie 2021”, spune Adrian Cocan (foto), Directorul General al Agroserv Măriuța. Acesta completează: „tot pe final de an am avut la raft sticla de lapte ediție specială de sărbători, care a susținut unul dintre proiectele noastre de suflet, Casa Bună, pentru că 5% din procentul vânzării acestor sticle a mers către copiii de care are grijă Valeriu Nicolae. Din ianuarie au început deja livrările săptămânale. Se anunță un an plin, cu produse noi și investiții, dar revenim cu vești la timpul potrivit”.

Produsele Lăptăria cu Caimac sunt prezente în peste 2.000 de magazine, la nivel național, inclusiv în  rețelele: Mega Image, Auchan, Cora, Kaufland, Carrefour, Profi, Selgros, Metro Cash & Carry, Diana, Panemar, Fraher și în numeroase băcănii, magazine de proximitate și magazine tradiționale, dar și în HoReCa de renume.

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

4 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago