PENNY mărește venitul minim net de intrare în companie la 2.275 de lei


Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă, PENNY a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 288 de magazine și cele trei centre logistice din țară. Orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei ce include și bonurile de masă.

PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, bazat pe șapte piloni – remodelarea magazinelor, expansiune, echipă, digitalizare, marketing și comunicare, produse din România și sustenabilitate.

„Succcesul pornește de la oameni, iar angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață și să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenție”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.

În grila de beneficii se regăsesc următoarele:

·    Asigurare privată de sănătate – peste 1.400 de angajați au folosit-o în 2020;

·    Rechizite școlare – 890 de angajați cu copii cu vârste cuprinse între 6 – 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei;

·    Bonus pentru nou-născut – 218 angajați au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei;

·    Vouchere pentru scutece – acordate pentru 133 de copii sub trei luni.

„Ne dorim ca angajații și viitorii angajați să se simtă bineveniți la PENNY. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și să se simtă apreciați și recompensați la adevărata lor valoare, chiar și atunci când aceasta crește în fiecare zi. Succesul PENNY pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenți în România”, a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.

Odată cu noua grilă salarială, PENNY lansează și noua campanie de employer branding, ce îi are ca protagoniști pe angajați, atât din magazine, cât și din sediul central și depozite. Oamenii sunt pilonul principal al activității companiei, iar sloganul „Succesul PENNY pornește de la oameni” este o continuare firească a acestui mesaj. Noul spot s-a lansat astăzi, în cadrul evenimentului PENNY la zi #4, și poate fi urmărit aici.

finnews

Recent Posts

Cum a evoluat Bittnet Group în primul deceniu pe piața de capital din România

Bittnet Group marchează un moment de referință în istoria sa, aniversând 10 ani de la…

4 zile ago

Sectorul bancar și intermedierea financiară în România – concluzii din discursul lui Leonardo Badea, prim-viceguvernator BNR

Intermedierea financiară reprezintă un element esențial al unei economii funcționale, exprimând legătura dintre sectorul bancar…

2 săptămâni ago

Liderul bancar Sergiu Oprescu, desemnat Președinte EMF: O decizie strategică pentru Europa

The European Mortgage Federation – European Covered Bond Council (EMF-ECBC) a anunțat noile numiri aprobate…

3 săptămâni ago

Statul român lansază BID pentru creșterea economică și finanțarea sustenabilă

Banca de Investiții și Dezvoltare reprezintă un pas esențial pentru consolidarea economiei românești, având misiunea…

3 săptămâni ago

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024

Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024: creștere de 20% pe segmentul asigurărilor de viață și…

4 săptămâni ago

tbi bank atinge un nou record financiar în 2024: Creștere de 18% a profitului net și peste 1 milion de credite acordate

tbi bank demonstrează încă o dată că strategia sa axată pe nevoile reale ale clienților…

o lună ago