FinNews

Probleme majore cu BT Pay: Utilizatorii critică funcționarea defectuoasă după ultimul update

Banca Transilvania (BT) se confruntă cu un val de critici din partea utilizatorilor, după ultimul update al aplicației sale BT Pay. Numeroase plângeri au fost postate pe rețelele sociale, exprimând frustrarea și dezamăgirea clienților care întâmpină dificultăți majore în utilizarea serviciului.

Printre problemele semnalate se numără mesaje de securitate compromisă, solicitări de dezinstalare a aplicațiilor de acces remote, dificultăți în accesarea aplicației și erori în funcționare. Utilizatorii reclamă că au încercat să obțină ajutor de la reprezentanții băncii, dar fără succes, întâmpinând dificultăți în comunicarea cu helpdesk-ul.

Alexandru Balan a declarat că nu a putut utiliza BT Pay timp de o săptămână din cauza unui mesaj de securitate compromisă, iar vizita la bancă nu a adus rezolvarea problemei. Alți utilizatori, precum Alex Gabriel și Dornescu Adrian, au întâmpinat aceleași dificultăți în accesarea aplicației, printr-un proces considerat absurd de către unii dintre ei.

Pe lângă erorile de securitate semnalate, alți utilizatori au întâmpinat probleme în funcționalitățile de bază ale aplicației. Puscas Lenuta s-a confruntat cu dificultăți în introducerea codului primit prin SMS, iar Lazar Alexandra a reclamat blocaje la activarea BT Pay, inclusiv la procesul de selfie.

Utilizatorii au exprimat nemulțumirea față de faptul că băncile pun restricții asupra altor aplicații instalate pe telefoanele lor, acuzând BT Pay că a devenit inutilizabil după ultimul update.

Pe rețelele sociale și în recenziile din magazinul Google Play, mulți dintre clienții afectați au împărtășit experiențele lor negative, unii chiar exprimând intenția de a renunța la Banca Transilvania după mai bine de 10 ani de utilizare.

Alexandru Balan: De o săptămână nu mai pot folosi bt pay. Îmi dă un mesaj cu securitate compromisă și să dezinstalez aplicații remote. Nu am așa ceva și nu am intrat pe link uri dubioase. Am fost la banca dar nimeni de acolo nu știe ce să îmi răspundă, am sunat la sediul central și de acolo m a pus sa instalez o aplicație din Google play care nu aparține de banca Transilvania, bineînțeles că nu am fost de acord. A rămas că mă sună cineva, dar nici acum nu am fost sunat. După mai bine de 10 ani, voi renunța la BT

Alex Gabriel: Dupa update nu mai pot sa accesez aplicatia. Apare o notificare de securitate in care imi spune sa dezinstalez aplicatiile de acces remote. Nu am astfel de aplicatii instalate. Pe chat-ul de la helpdesk care de altfel merge foarte prost, am asteptat 2 ore ca sa imi spuna ca nu pot sa faca nimic. Superb

Dornescu Adrian : “Detecteaza „posibile” aplicatii remote si solicita sa le dezinstalez ca sa functioneze. Mai absurd de atat nici ca se poate. Nici macar nu spune care ar fi acele aplicatii.”

Relu Relu: Dupa update cred ca ati stricat aplicatia ca da eroare cu mesaj de securitate compromisa,bine ca am si NeoBt ca altfel eram blocat, iar la tel nu raspunde nimeni, sper ca cei de la it lucreaza activ sa rezolve problema.

Bogdan Cristian Sanislav: Nu mai pot porni aplicatia bt pay. Imi spune ca am aplicatii remote pe telefon. Pai bineinteles ca am si chiar daca nu as avea ar avea telefonul, sa poate fi accesat de la distanta in caz ca am vreo problema. Acum ce sa fac? Sa nu mai folosesc aceste aplicații doar ca sa va folosesc aplicatia voastra? Pai nu, mai bine dezinstalez bt pay. Proasta alegere a-ți facut cu aceasta restrictie.

Puscas Lenuta: Am dezinstalat si instalat ultima versiune BT Pay. De doua zile ma chinui cu codul primit pe sms, care nu-mi intra automat si ma scoate din aplicatie daca deschis mesajul sa-l preiau manual. Si, mai nou, activarea BT Pay se blocheaza la selfie, respectiv dupa ce confirm poza si vreau sa merg mai departe ma intoarce din nou la selfi. Ce se poate face?

Lazar Alexandra: “Nu știu ce se întâmplă cu aplicația dar e dezastru, am făcut 2 sesizări și nici o rezolvare!!! Nu pot efectua nici o plata cu telefonul, dezamăgitor!!”

a zamfy: “Nu mi merge , zica am aplicatii remote si am sters aproape tot.”

vasy T: Am o curiozitate. Ăștia care au lucrat aplicația asta sunt plătiți sau fac practică. Cum e posibil să faci o aplicație pentru care scoți update-uri și devine tot mai proastă cu fiecare update. Aștept de jumătate de zi să văd datele de pe card pentru a face o plată online…PRAF!”

Mihaela _H: De cand s-a facut ultima actualizare nu se mai afiseaza datele cardului, nu pot face plati…. Rezolvati, va rog, situatia! La fiecare actualizare ceva nu merge bine, chiar nu verifica nimeni ?

L.D. Bogdan: Cine a facut ultima actualizare trebuie demis. Cum a ajuns el sa lucreze la o aplicatie bancara nu imi dau seama. Cum fac si eu sa vad datele cardului daca nu merge butonul? Poate le visez la noapte.

Daniel Tomescu: După actualizarea din 20.02.2024 aplicația nu mai merge. Cei de la BT cer sa va dezinstalati orice aplicație legata de camere dr supraveghere. Plătim comisioane ca să ne râdă în nas. Schimbați banca.

Corina Stefan: Nu funcționează aplicația BT pay din 21 februarie,sun in fiecare zi și nu se rezolva nimic,stau în telefon ,puneți muzica și verificați și tot verificați …! Dați servicii din ce in ce mai proaste! Probabil că nu mai aveți nevoie de clienți!

Georgiana Herciu: Va rog remediați problema, durează deja de o săptămână și nu e normal. Nu pot vedea soldul, nu pot face transferuri nu pot sa fac nimic, și aparent nu doar la mine se întâmplă.

Marina Nicolae: Parca m-am intors in timp, in anii ’90 cand aveam net prin dial-up si asteptam cu sufletul la gura sa ne conectam pe mirc. Si totusi, atunci aveam mai mult succes sa intram pe mirc, decat azi, in mileniul 3, sa imi verific datele cardului, soldul, tranzactiile….toate datele mele parca au disparut intr-o gaura neagra….minute in sir suntem hipnotizati de logo-ul BT si animatia cu liniutele colorate din acesta, invartindu-se in gol, incercand sa intram in..Vid. Sau sa ne integram in absolut?

Georgiana C. Nu mai funcționează cum trebuir de la ultimul up-date, are lag, nu executa comenzile. As da cu minus stele dacă as putea

Alexandru Pavel: Nu mai pot folosi aplicația, îmi spune că am aplicație de controlat telefonul de la distanță instalată.

BEV BEV: Jalnică aplicație. Nu mai nerge nimic. Nu pot să văd datele de pe card, nu mai pot să fac plăți. Aplicație inutilă.

Despre Banca Transilvania și BT Pay

Banca Transilvania (BT) este cea mai mare bancă din România, înființată în 1993, cu peste 4 milioane de clienți și o rețea de 550 de unități. În ultimul an, activele Grupului Financiar BT au atins 169,2 miliarde de lei, iar profitul net consolidat a crescut cu 20%. BT a încheiat recent un acord pentru achiziția OTP Bank România și subsidiarelor sale.

BT Pay este o aplicație informatică securizată, sub forma unui portofel digital, care întâmpină acum dificultăți semnificative în funcționare. Utilizatorii se confruntă cu probleme precum mesaje de securitate compromise, solicitări neclare de dezinstalare a altor aplicații, și dificultăți în executarea comenzilor.