Libra Internet Bank anunță lansarea Creditului Solar, produsul bancar prin care persoanele fizice pot primi până la 70 mii de lei finanțare pentru a-și achiziționa panouri solare. Acțiunea se înscrie în strategia băncii de susținere activă a producției de energie regenerabilă din România și pune accent pe dezvoltarea locală a pieței prosumatorilor, în scopul creșterii sustenabilității consumului național de energie.
Finanțarea poate fi accesată în sucursalele băncii (până la 70 mii de lei) sau 100% online (până la 30 mii de lei), fiind destinată acoperirii cheltuielilor aferente achiziției și montajului panourilor solare. Procesul de aplicare online este unul simplu și rapid, cu semnare electronică și fără drumuri la bancă.
„Producția de energie verde este mai importantă ca oricând. Creditul Solar este soluția practică prin care sprijinim oamenii să investească în eficientizarea costurilor la energie, prin achiziția de panouri solare. Pe lângă numeroasele argumente de mediu, aceste investiții vin la pachet cu două mari avantaje: se amortizează singure și reduc semnificativ valoarea facturilor de electricitate”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank. Principalele documente necesare sunt contractul de proprietate și contractul de achiziție panouri solare semnat cu furnizor specializat. Perioada de acordare a finanțării este de până la 5 ani. Primul partener al băncii în acest proiect este Ener.ro, site specializat în panouri solare.
Bittnet Group marchează un moment de referință în istoria sa, aniversând 10 ani de la…
Intermedierea financiară reprezintă un element esențial al unei economii funcționale, exprimând legătura dintre sectorul bancar…
The European Mortgage Federation – European Covered Bond Council (EMF-ECBC) a anunțat noile numiri aprobate…
Banca de Investiții și Dezvoltare reprezintă un pas esențial pentru consolidarea economiei românești, având misiunea…
Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024: creștere de 20% pe segmentul asigurărilor de viață și…
tbi bank demonstrează încă o dată că strategia sa axată pe nevoile reale ale clienților…