TBI Bank încheie un parteneriat cu Onfido și reduce timpul de înregistrare a clienților noi cu 67%

TBI Bank, creditor phygital de ultimă generație axat pe piețele din Europa de Sud-Est, anunță încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură și ușoară a clienților în mediul online.

Pe măsură ce TBI Bank lansează noi produse de tip phygital, cunoașterea clienților și verificarea identității lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare. Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți. De când a încheiat colaborarea cu Onfido:

  • TBI Bank înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte
  • TBI Bank reduce costul pentru achiziția fiecărui client nou cu 66%

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate.  

„TBI Bank este mai mult decât o simplă bancă, suntem un creditor digital concentrat pe servicii care fac diferența pentru clienții noștri. Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank). „Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”.

„În era digitală în care trăim, utilizatorii se așteaptă din ce în ce mai mult la o experiență digitală prietenoasă prin care să-și poată verifica rapid identitatea în siguranță”, a declarat Reuben Sagar, Regional Director la Onfido. „România și Bulgaria înregistrează o evoluție accelerată a digitalizării serviciilor financiare și ne bucurăm să fim parteneri cu TBI Bank, una dintre cele mai inovatoare bănci din regiunea Europei de Sud-Est, în procesul lor de dezvoltare a ofertei digitale. Ne mândrim să oferim acces la servicii online care detectează, dar și previn tentative de fraudă, oferind companiilor posibilitatea să se extindă și să respecte cerințele de reglementare.”

finnews

Recent Posts

De ce RoPay este un pas esențial pentru digitalizarea financiară din România

Într-o lume în care digitalizarea redefinește constant serviciile financiare, România face un pas semnificativ înainte…

3 zile ago

15 companii românești premiate la Gala BVB Arena 2024

Pe 26 septembrie 2024, scena de la Gala BVB Arena a fost martora unui moment…

2 luni ago

Concurs de educație financiară și digitală la Ploiești în cadrul campaniei #DreptulLaBanking

În perioada 3-5 octombrie 2024, locuitorii din Ploiești au ocazia să își testeze cunoștințele de…

2 luni ago

Indicele BET se extinde cu două companii noi

Astăzi, 23 septembrie, Bursa de Valori București (BVB) a anunțat extinderea indicelui său principal, BET,…

2 luni ago

Cum să deschizi un cont bancar pentru copilul tău la Exim Banca Românească

Exim Banca Românească a lansat recent un produs inovator destinat celor mici, contul ABC, care…

3 luni ago

Profitul net al tbi bank atinge 23,2 milioane euro în S1 2024, marcând o creștere de peste 17%

tbi bank a raportat rezultate financiare impresionante pentru prima jumătate a anului 2024, consolidându-și poziția…

3 luni ago